sobota, 27 lipca 2013

Witajcie!

W ruinie kościoła ewangelickiego w Żeliszowie.




          Zapraszam Was do wzięcia udziału w niezwykłej i nietypowej podróży.
          Dolny Śląsk to region posiadający olbrzymie dziedzictwo. Często zamki, pałace i dwory, jakie można tu spotkać co krok, są zaniedbane - grożą zawaleniem i nikt o nich nie pamięta. Każde takie miejsce mówi o ludziach, którzy tu żyli, o tym, jak dawniej wyglądał świat. Wiele zapomnianych obiektów mijamy, nie sądząc nawet, jak wiele legend, tajemnic i niezwykłych historii skrywa to miejsce.
          Co dwa tygodnie zapraszam Was na przygotowaną przeze mnie relację z miejsca, które odwiedziłem. Pojawią się zdjęcia, filmy, teksty...
           Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie wyrozumiale - to mój pierwszy blog i pierwsze próby :) ... Czekam na komentarze i konstruktywną krytykę.

Pierwsze wpisy - w przyszłym tygodniu :)

                                                                        Sławek

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na blog. Będę stale zaglądać. Jestem autorką bloga:
    http://gory-izerskie.blogspot.com/
    Liczę, że pojawią się relacje z moich okolic :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :), zapraszam. Chętnie zajrzę na Pani blog, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń