wtorek, 20 sierpnia 2013

Sierpień

W naszym mieście dużo się dzieje... Wielkimi krokami zbliża się Bolesławieckie Święto Ceramiki i Targi Staroci :). Mam nadzieję, że znajdę tam kilka ciekawych rzeczy - chcę ubogacić swoją kolekcję szkła laboratoryjnego o stare apteczne butelki z malowanymi etykietami, na które poluję już dłuższy czas. Poszukam też starych pocztówek. Jeśli znajdę coś ciekawego, na pewno wkrótce o tym opowiem. 

W przyszłym tygodniu zapraszam na drugą część relacji z "rundki po Wrocławiu". Wkrótce także mała fotorelacja z Święta Ceramiki. 
Zapraszam na bloga (i do Bolesławca, oczywiście :) !

4 komentarze:

  1. Wybieram się tam w niedzielę. Uwielbiam ceramikę z Bolesławca. Na pewno znowu sobie coś przywiozę :-) Czekam na Twoją relację z tego święta. Mieszkańcy zazwyczaj mają inne spojrzenie na wszystko, niż goście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba gdzieś Panią widziałem :) Ja też jestem ogromnym fanem naszej ceramiki, udało mi się kupić co nieco podczas święta... Ale relacja będzie za jakiś czas - początek roku szkolnego to niewesoły czas na pisanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może minęliśmy się gdzieś w Bolesławcu, albo mamy wspólnych znajomych :-) Ja kilka słów o tegorocznym pobycie na święcie ceramiki napisałam pod tym linkiem:

      http://slow-movement-travel.blogspot.com/2013/09/zakupy-w-bolesawcu-oraz-wyniki-candy.html

      W necie, wg netykiety, nie używa się formy pan/pani. Nie wahaj się zatem i nie krępuj używać w dialogu ze mną formy "na ty".

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń